Jak doświadczenie szkolnej przemocy rówieśniczej wpływa na podejmowanie decyzji w życiu dorosłym?
Czy funkcjonowanie w roli sprawcy, ofiary lub świadka przemocy klasowej w okresie adolescencji ma znaczenie dla dalszej edukacji, pełnionych ról zawodowych i rodzinnych w życiu dorosłym?
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w procesie rekrutacji do projektu naukowego „BULTRA – Szkolna przemoc rówieśnicza a wchodzenie w dorosłość: rekonstrukcja i ewaluacja znaczenia doświadczeń bullyingu w procesach tranzycji”
Jaki jest cel badania? Określenie wpływu doświadczania przemocy rówieśniczej na kształtowanie się biografii młodych ludzi w obszarze edukacji, rynku pracy, życia osobistego/rodzinnego jak i decyzji mobilnościowych.
Kogo szukamy? W badaniu wezmą udział osoby w przedziale wiekowym 19-3o lat, które doświadczyły przemocy rówieśniczej (w roli sprawcy, ofiary lub świadka).
Na czym będzie polegać badanie? Po zakwalifikowaniu do udziału w projekcie, każdy uczestnik/uczestniczka badania otrzyma wiadomość potwierdzającą z prośbą o ustalenie dogodnego terminu rozmowy, która odbędzie się online i potrwa ok. 1.5-2 godziny.
Dlaczego warto wziąć udział? Udział w projekcie ma nie tylko znaczenie naukowe, ale pozwala osobom badanym na uporządkowanie swoich doświadczeń i refleksję nad ich potencjalnym wpływem na podejmowane decyzje w życiu dorosłym.
Formularz rekrutacyjny znajduje się tutaj
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami BULTRA
Dziękujemy za poświęcony czas i zainteresowanie!
Zespół badawczy:
dr Paula Pustułka
dr Małgorzata Wójcik
Dominika Winogrodzka
Maria Mondry
Masz dodatkowe pytania związane z udziałem w projekcie? Skontaktuj się: dwinogrodzka@swps.edu.pl